Sidor

tisdag 10 november 2009

3000 meter

Jajemen idag tog jag mig till Nautilus och simmade 3000 meter. Det tog ca 1 timme och 20 minuter. Hade jag varit i form hade det tagit mig i alla fall max en timme. Redan här kan man dra slutsatsen att jag kanske borde simma oftare? i alla fall första 1000 var jobbigast sen blev de lite bättre sen vid 2800 small det till och ja fick kämpa sista metrarna. Men skam den som ger sig ;o)

Idag har jag inte caddat heller, tänkte ta tag i det imrn igen. Tänkte bjuda på en eller två biler från malin & malins fest i lördags. Sen kasnke en bild på vad jag gör just nu eller övar på ;o)





THE HOST



Detta är vad jag övar på så jag kan om i fall att jag hinner. Göra julkort och skriva fint på dom med =) Gick en kaligrafikurs förra torsdagen på 2 timmar.

1 kommentar:

  1. Ser najs ut. Ska bli kul att få ett så välskrivet julkort =)

    SvaraRadera