Sidor

lördag 19 december 2009

kl 05.15 sömnsvårigheter

mmm... Jag gillar inte att sova själv speciellt inte i stora hus (min lillebror sover i rummet bredvid men det räknas inte) Jag har nog drömt om allt, jag har till och med drömt att jag var livvakt till kungen och blev överfallen av 3 män med screammasker. ne jag har absolut inte livlig fantasi. Det kan även bero på att vi åker te åre om 11 h och 40 min ja brukar ha svårt att sova innan jag ska resa iväg. När jag väl har vaknat med brukar ja bli hungrig. Fråga simon ja kan säga att jag är hungrig precis när jag lagt mig. Men simon är så lugn och harmonisk och säger bara lilla jessica det är snart frukost. Då känns allt genast mycket bättre igen. Nu är inte Simon här och ja e fortfarande hungrig... Ska se om ja hittar någon rolig bild att lägga upp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar