Sidor

onsdag 17 februari 2010

Dålig semla och BRA praktik

Igår åt simon och jag semlor, det var juh fettisdagen då ska man äta semlor. Men på träningen sen gick det sämre när min mage förmodligen kommit på att den semlan va inge bra. Så när det var 10 minuter kvar av mitt 1,5 timmes pass fick ja bryta på grund av en semla. Jag tror i alla fall att de va semlan, simon hade känt sig lite halv kass med. I alla fall ja mådde inte bra på kvällen och låg mest under en filt och kollade OS. Björn Ferry gjorde min kväll bättre dock.
Sen så är praktiken typ fixad tack vare Fia, jag ska vara med henne på Autoliv i vårgårda i 4 veckor. Ska bli super skoj! Så Fåglum here I come ;o)





1 kommentar:

  1. Semlorna verkade goda.Hade du gjort dem själv?
    Felet med maggen var nog att du gick och träna direkt kanske. Jag baka också semlor och bjöd Rolf o Margita på och det gick hem.Morfis och hon åt två var.
    Kram mormor

    SvaraRadera