Sidor

torsdag 20 januari 2011


Min Dator är tillbaks för ett litet tag iallfall, ska läsa en kurs som är på distans och då behöver jag "gå" på möte över internet, nu är frågan efter att ha läst uppgifterna? Behöver jag vara arkitekt? Vafasen vem kan inte rita? Eller? Ja ja det ska nog gå bra!! Kom hem från jobbet för en stund sen, gick super snabbt idag, svarade på mail och på uppgift att rumsförlägga lite gäster som kommer i helgen. Gick bra, va lite pilligt. Tog bussen hem, den gick till stan, där stog det att bussen mot högskolan gick om 13 min, jag ville inte gärna vänta i kylan så jag började gå hem själv kl 22.30 från stan (förlåt) men jag orkade inte vänta ingrid skulle möta mig 22.50 och ge mig min dator. Såhon hade efterlyst mig om jag inte kom. PS jag har köpt en ny snygg kalender ;o) Ska ta kort på den imorgon, nu ska jag sooova, kram// Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar