Sidor

tisdag 1 februari 2011

Fåglum


Har nu bosatt mig i Fåglum för ett tag, för lite uppstart av ex-jobbet och kvalitetstid med Simon innan han åker. Han har rensat ur sitt pojkrum så jag kan bo här när han är i Brasilien. Jag har dessutom inrett det lite mer Jessica style genom en rosa/lila ryamatta super fin och fluffig, billig dessutom och ett extremt billigt rosa överkast inköpt på IKEA. Nu ska jag fixa ett par Jessica gardiner med sen é de nästan som hemma, men fortfarande med en stor touch av Simon. Det ska nog bli bra ;o) // Jess



Igår fick vi dessutom Våfflor med sylt och grädde här i Fåglum, så himlans gott!

1 kommentar:

  1. Gud va gott det där såg ut=)
    Jag kan inte komma in på din blogg från min telefon längre..du har inte gjort nån annan inställning eller nåt va??
    Puss Steph

    SvaraRadera