Sidor

söndag 30 oktober 2011

Lights in Alingsås

Igår var hade vi besök från Trollhättan och fick chansen att laga god mat tillsammans med mycket trevligt sällskap. Vi fick också chansen att gå lights in alingsås rundan en sista gång. 30 september är det ju slut! Så ni som vill gå rundan får ni allt pallra er hit ikväll, jag kan följa med om jag få trycka på knappen när vi kommer till det spelande trädet! 

Jag fick chansen att prova mitt stativ som jag fick i födelsedagspresent av Simon. Det blev okej bilder, jag behöver öva mer på stativ fotografering.









2 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Du får lära mig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh helt underbara bilder, nästa år ska jag gå utan Ceasarmannen, han gillade inte ljusen och framförallt inte det talande trädet.Kram

    SvaraRadera