Sidor

onsdag 25 april 2012

När tekniken krånglar...

Jag har i kväll lagt ca 1 timme på att laga vår förbaskade router som i söndagskväll beslöt sig för att lägga av. Jag provade med allt men ne inte ens kabel-dator fungerade då var jag nära på att lägga ner. Jag ringde då min kära pappa, tänk va en pappa bara genom att man vet att han är på andra sidan luren utan att han säger så mycket kan leda till att man återfår sina krafter och tar tillbaka makten över routern. Helt plötsligt fungerar den efter lite tricks via d-links hemsida och andra fin justeringar. Jessica- Routern 1-0 mouhhahhahha!

Dåligt med fotande men jag har beställt en reflexskärm så nu ska det fotas, den som vi vara modell får höra av sig jag ska öva öva öva!


Jag bjuder på Simon bilder idag och några pelagonsticklingar som tagit sig så fint!




1 kommentar:

  1. Jag vill! Och säkert Kajsa med om det är du som fotar! :-)

    Kram

    SvaraRadera