Sidor

måndag 2 februari 2009

åhhhhh





Attans, jag som hade tänkt fasen vilken bra dag detta blir så poff vid trafiklyset illa mående dom 40 minuterna ja var på matten va inte skoj, jag sprang te toan då gick de över åååååh. Så ja pallade inte mer ja cyklade hem sendess har de varit upp å ner ena stunden bra andra stunden illamående. Shit... men men ja har iallfall vilat ser sådär lagom likblek å skoj ut =) Ne nu får de va nog med tycka synd om sig själv va fasen ja har inte spytt än de e juh bra right?

Helgen iallfall helgen har varit fin, min sambo har dock saknats liiite;o)
Mor mor å morfar var juh här i fredags till lördags himla mys så skoj att dom ville komma. Vi hade en mycket trevlig fredagskväll med go mat å film. Lördagen gick vi till stan (duktigt av oss) och tillbax. På stan blev de några fynd, mor mor å ja fyndade mest ;o) Mor far han va med =) Ja fyndade matta å skor, mor mor en duk. Riktig kvalitets tid med dom de va kanon! Tack för ni kom vad skulle ja göra utan er=) Lördags kväll blev de toast å te med simon. Sen Söndagen jobbade jag å sov, på kvällen va grabbarna grus här Carl karlo och simon vi kollade Beck och toastmaskinen kom fram igen fiiint va de. Simon hade fifflat med sig lite chips med ;o) Vi satt i mitt fina kök å festade på toast ibland e livet fint, KANON HELG=) Ja hade juh såå fina tulpaner med i köket va tvungen å ta kort på dom. Nehe nu ska jag kolla lite i mina matte böcker. Man kan juh inte va sjuk på hel tid FUnkar inte!!!

Syns snart igen ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar