Sidor

torsdag 26 februari 2009

Projekten snart Check=)

Ja jag går och ler för jämnan nu =) Allt flyter på matteprojekten är nästan klara, allt är löst utom 9an på statistiken och 6an på ODEn... Så nu ska ja räkna som bara den ska fixa denna jekla tentan jag skaaaa. Idag va jag och köpte frukt och grönt på torget. Igår va vi på stan å fyndade jag köpte faktiskt ett par jeans men de va länge sen ja hittade ett par som satt så bra, sen köpte ja ett par nya snowboardskor med men mina e för stora. Dom här satt kanon men de va ågren efter. V 13 är det åre jag längtar sååå det ska bli super skoj. Men nu ska ja skriva färdigt anatomi uppsatsen, är det inte de ena så är det de andra. Men imrn blir mys då ska ja bjuda martin´, ingrid å simon på paj!


1 kommentar:

  1. Hej mitt gull, saknar dig du verkar ha det bra. jag å jeppe åkte skidor i helgen, det var KUL, snart ska du iväg med =) KRAMAR

    /JULIA

    SvaraRadera