Sidor

onsdag 21 oktober 2009

Lämnade Nyhem för att gå runt en sjö!

Idag så va ja lite less på allt så ja beslutade mig för att släpa med simon ut och gå. Så efter han slutat jobbet stack vi iväg. Jag hade packat picknickkorgen (ryggsäcken) innan ;o) Vi gick runt en sjö som hette Torvsjön jag länkar pdf för vandringsleder runt halmstad, nu ska vi vandra alla =)

http://www.destinationhalmstad.se/website6/1.0.6.0/305/090311-Vandringsstigar.pdf

Vi hade en härlig eftermiddag och tog massa fina bilder som kommer här!













Hittade ni någon favoritbild? berätta gärna vilken på kommentarer =)

4 kommentarer:

  1. Jätte fina bilder Jess! Jag måste få komma och pilla lite med kameran, tycker ju sådant är så otroligt roligt. Gillade bilen på er två bäst! Du fick med väldigt fina färger och kontraster. Men som sagt du är väl en sådan person som alltid blir bra på bild för övrigt!
    /Carro

    SvaraRadera
  2. Toppenbilder allihopa. Morfis och jag tyckte att den förstabilden och bilden med vägen omgiven av granskog. kram mormor

    SvaraRadera
  3. MEN så fina bilder! ALLA var fina! Där hade vi gärna vart mä!
    kram från ingalill o berit o kenzo

    SvaraRadera