Sidor

måndag 19 oktober 2009

Projektrumshäng hos Biomekarna

Jag befinner mig nu i vårat utommordentligt fina projektrum. Här har vi idag arbetat flitigt med att skriva ut våran poster vi hade tur jag lyckades göra om publischer filen till PDF så vi kunde skriva ut den på skolans skrivare. Det fanns ETT A3 papper kvar. FATTA TUR VI HADE, jag vaktade skrivare så ingen skulle ta det enda A3 pappret som förmodligen fanns kvar i hela N och P huset. Sen har vi skrivit på våran projektplan, spacklat och målat våran prototyp till ergonomin. Riktigt flitiga, nu är min mat i micron och väntar på att ja ska hämta den och krydda den med lite lingonsylt. Ja projektrumslivet är underbart helt klart. Måste även berätta om martins mat idag, himla kul. Han hade en matlåda med en halv ciabatta med en kycklingfile på =D Sjukt kul, student mat på högnivå. Borde väll även på påeka att alla i våran klass har en högmatlagningsnivå. I vårat projektrum kan man inte komma med VAD SOM HELST! Nehe maten väntar på mig i micron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar