Sidor

onsdag 1 september 2010

Sommaren är slut men det betyder inte att det inte finns massor av bilder att längta tillbaka med!


Jag sitter här och borde planera kvällens simlektion och jag borde läsa boken "side by side" men jag känner inte för det, jag känner för att titta på alla mina bilder och drömma mig bort till allt roligt och bra som hände i sommar. Sen överväger jag samtidigt att köpa ett nytt objektiv till min kamera det är super bra och kommer hjälpa mig att ta massa fiiina kort. Får man bara köpa ett objektiv till kameran för 3700 kr? jag fyller juh år snart så om jag köper det nu sen önskar mig pengar när jag fyller så typ får jag juh det i födelsedagspresent. nehe nu ska jag bjuda på en bildkavalkad från i sommras.

































>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar