Sidor

lördag 18 september 2010

Önskelista





Jag fyller juh år snart och har faktiskt för en gång skull massa saker som jag önskar mig, tillhör inte vanligheterna. Dock är det mesta dyrt =(



Ett par ASICS GT 2150 W mina gamla är 3 år så ett par nya vore bra =)




Ett nytt BRA regnställ mitt jag har nu köpte jag för dyra pengar men det läcker när det ösregnar vilket inte är så skoj! Och med tanke på vädret i halmstad kan det komma väl till hands!




Ett kameraobjektiv som jag kollat länge på AF-S 50/1,4 finns billigare men eftersom jag inte har autofokusmotor i min kamera så blir det dyrare objektiv. kostar ca 3500kr men det är BRA!




En klippning med slingning! Mitt hår behöver en makeover =)



Fin tröja HM 149:-



cool tröja H&M 249:-



Ett nytt överkast! Mitt är nopprigt och har en blå fläck! Fast det är inte jätte viktigt eftersom jag knappt använder min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar