Sidor

tisdag 12 oktober 2010

Skolan

Idag började jag kl 8.15 vi hade tillämpadsportbiomekanik. Och vi fick tentor att öva på, jag hade helt glömt bort hur man gjorde. Det är då man undrar vad man håller på med egentligen ibland. Varför tar jag lån på 200 000 för info som finns i mitt huvud som kan vara borta nästa dag. Puts väck! Ibland är skolan roligare än andra dagar, idag är en sådan dag då man helst skulle vilja ha ett aktivt jobb. För mig är det dock lättare att räkna än att läsa en massa. Just nu känns biomekaniken ändå mer lockande än rehabiliteringstekniken. Ibland vill man bara åka iväg, gärna långt bort, så långt bort det bara går.
Finns lite bilder till sen i helgen förresten då simons mamma och pappa kom ner och hälsade på vi gick runt torvsjön som tydligen blivit en oktober tradition, vi var även nere vid tylösand.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar