Sidor

fredag 1 oktober 2010

Skördis på dah island in dah sun =)

Jajemen skördefest vart det! Himla trevligt, jag gillar att leta efter min egna pumpa bland typ 500 st. Och hitta färgade ljung ( skulle dock aldrig köpa dom, kul grej mest) roliga pumpa statyer. Få typ 3 mega koppkakor med take what ever you want tillbehör till så som smält smör i termoskanna, lingonsylt med slev och grädde i liter förpackning. JAG GILLAR! Var dock helt oslagbart kanon mätt efter denna brakmåltid som serverades av mcknuttar =) Jag gillar Öland och skördefesten gör det hela lite bättre. Jag att jag slapp checka in 500 husvagnar, been there done that! Nu ska jag ladda upp bilderna om det går, funkade inte innan. Men det var nog för jag varit dålig på att skriva här så jag skulle straffas. Nehe först kissa cesar sen sängen. KRAM





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar