Sidor

lördag 4 december 2010

Ansikte

Mitt ansikte har blivit lite skumt nu och blivit väldigt torrt därför funkar inte den rengöringen och fuktkrämen jag använder. Så då var det bara att leta reda på något nytt. Har inte heller varit hel nöjd med den jag använder nu. Fick tips om att The Body Shop hade bra alternativ och begav mig dit. Blev väldigt trevligt bemött och fick prov på två olika en rengöring och en kräm. Och hit tills är jag super nöjd. från att gå till ett grått och tråkigt ansikte till ett med lite lyster som mår betydligt bättre. Men man vet aldrig hur ansiktet reagerar i längden men hoppas de funkar.


Detta är rengöringen jag fick prova luktar gott lite citrus och har små peelingkorn som filar ansiktet lite lixom. Men som går att använda varje dag och inte 2 ggr i veckan som en peeling.



Detta är ansiktskrämen, så här skriver dom på hemsidan och det stämmer faktiskt.
"En lyxigt sammetsmjuk fuktighetsbevarare speciellt anpassad för dig med torr hud. Vårdar och skyddar huden och hjälper till att göra den skönt len och smidig."

// Jess

1 kommentar: