Sidor

tisdag 21 december 2010

Lindavallen del 3 (-22 grader)

Idag blev det ingen åkning för mig -22 grader, lite kallt för min smak: Jag och mamma gick i affärer istället, busade med cesar och handlade (blev nya skidglasögon och nya andra lagers byxor) samt lämnade in min snowboard på helrekond så imorgon när jag hämtar den är den säkert grym. Vi har även gjort apelsinnejlikor. Så nu luktar det juligt plus att julskinkan står i ugnen. Idag står även Jonas för maten, Jens bjöd igår på ungsbakad kyckling inlindad i bacon med feta och soltrokade tomater fyllning. Bra gott!!




// Jess

1 kommentar:

  1. Här är också kallt 20 gr nu kl 20.00.
    Fanny och jag har varit på stan efter det att hon varit på ortopeden. Nu kan hon ha en stövel på sig det kändes skönt tyckte hon.
    kram mormor

    SvaraRadera