Sidor

fredag 27 maj 2011

Glasstårta

Hej, dagarna går hur fort som helst, 2 av 3 dagar på UTEXPO avklarade och jag har nu hämtat glasstårtan jag ska bjuda på imrn efter vi haft den riktigt avslutningen då båda några kusiner samt mamma och pappa, mor mor och mor far, far mor och farfar är här! Ska bli mys, jag fick även paket från mormor och morfar igår som jag hjälpte till och valde. Dom var snälla i affären och slog in det jag gillar ju paket =) Och jag hade gärna bakat men jag har lixsom inte haft tid och kan man beställa en glasstårta ( den bästa tårtan enligt mig) från det bästa glasstället så gör man det! Jag kunde inte låta bli att ta kort på den så jag ni får en sneaky peak!

Imorgon är 3 år över och jag kan titulera mig Biomekanikingenjör - Människa-Teknik

// Jess










2 kommentarer:

  1. Den glasstårtan ser overkligt god ut. Hasselnöt och choklad, de bästa smakerna som finns.. :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till din examen och till jobbet du fått!Antar att det är i Vårgårda.Kul!
    Kram Vivi

    SvaraRadera