Sidor

söndag 5 februari 2012

Besök

Min kära Pappa har varit här i helgen för att hämta Ceasar!

Vi gick runt halva Gerdsken sen över den påvägen hem. Blev bra sugen på att åka skridskor!
Och vilket väder, jag passade på att fota lite, bara för att få använda den fina dagsljuset!
Hittar massa nya knappar och funktioner varje gång jag använder kameran =)



Precis när pappa åkt, gick jag in på storken i Alingsås å hittade denna otroligt fina kruka/kopp =)
Jag var ju bara tvungen att köpa den, fanns en storlek större med. Kanske blir en sådan också!



För någon vecka sedan köpte vi en klocka till köket men jag ville inte sätta upp den på väggen än utan vänja mig och se om den verkligen passar. Men jag tror faktiskt den gör det men jag gillar ändå att den inte är upphängd på väggen.


Hoppas ni har den bra i kylan!

Nu ska jag måla lite hylla =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar