Sidor

tisdag 31 januari 2012

Paket

Efter jag spelat bandy och hämtat Ceasar på dagis idag åkte jag till pressbyrån för jag hade fått paket! Det va 6 stycken porslinsknoppar och ett väggskåp. Så jag har pimpat vårt skoskåp vi har i hallen, blev riktigt bra! Vägghyllan/skåpet ska vi nog också ha i hallen ska bara fråga Simon om det går bra först!
Skoskåpet som det ser ut utan att vara pimpat!
Sen håller jag även på att göra en hylla som vi kan ha i sovrummet. Hittade konsoler som jag gillade i Alingsås som jag ska spraya i guld eftersom vi har guldmönstrade tapeter i sovrummet. 
Ni ska få se när det blir klart. 









I vägghyll/skåpet satt det klämmor, jag tänkte hänga bilder i dom eller ta bort dom helt och sätta  fina tapet rester i  bakgrunden. Vad tycker ni?

Ska fixa lite närbilder på vårt köksbord med, vet att någon va lite nyfiken!

Kramar

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska hänga bilder i de klämmor som finns. Det har alltid varit ett riktigt plus med alla dina bilder. Tänk att ha månadens bilder upphängda. Vore kanske dags för en liten fotoprinter som vi har på jobbet. Stor kram på alla hjärtans dag, saknar dig tycker det är ur jobbigt att du bor där borta i bland.Men så länge du är lycklig är jag lycklig Kram älskar dig din egen lilla mamma

    SvaraRadera