Sidor

söndag 1 mars 2009

Shake that ass..

Hey detta är vad som spelats i mina högtalare idag, sjukt bra =)">

Ja har shakat som bara den här, Frida var är du lixsom ;o)
Annars har ja tvättat, ätit kladdkaka, å lite till kladdkaka, å så lite till, sen har ja läst massa dumma artiklar på engelska, pillat med min snowboard, provat mina underställ ha ha Mamma ja kan fortfarande ha 158/164 sjukt bra =D
Ikväll blir det väll beck här, jag har inte "nappat" idag så ja lär väll somna.
Ska skriva färdigt anatomin, och räkna lite ODE =) Fast först ska ja shaka lite till ha ha oh yeah foshiz ;o)

Just ja glömde juh säga att ja faktiskt jobbat idag mellan 7.15 och 12.00 Jag är duktigt =) jag lyckades dock sätta igång larmet men de va inte mitt fel =) Bra start på morgonen men simskolan pinnade på!

Mor mor ja saknar dina gulliga kommentarer=)

ÅRE V 13

sooon.....

1 kommentar:

  1. Är det riktigt säkert att det inte var du som fixa larmet. Kladdkaka låter gott, men blev det någon semla i tisdags på tettisdagen. Jag bakade faktiskt semlebullar.
    Och du jag är inte så lite nyfiken på varför du går runt och ler hela tiden enligt ditt inlägg i torsdags. Är det ngt som jag missat? godnattkramar mormor

    SvaraRadera