Sidor

söndag 29 januari 2012

Söndag kväll... en vecka senare




Tavla jag hittade i Göteborg, den kan tyckas vara lite vulgär och otrevlig men jag gillar den! Dels för att det är en ovårdad ängel i en fin blomma!


 Nu är det söndag IGEN! Veckorna går såå fort, vart tar dom vägen. Jag har bloggat dåligt och fotat dåligt men allt beror på att min kamera laddare har varit halft försvunnen men nu är återfunnen! Så jag va tvungen att leka lite med kameran ikväll! Mina nya planera till våren är att gå en kurs och lära mig hur man tar med blixt och köpa lite studio grejer och ha en ministudio i lägenheten! Detta är dock bara drömmar, och jag skulle bara göra det för kul, men tanken på att det inte är helt omöjligt gör det hela lite roligare.

Simon och jag va på Bio i Fredag såg Hamilton, faktiskt helt OK! Bra ös hela tiden och ja helt klart sevärd.

På tal om film såg Simon och jag en annan film för någon vecka sedan som heter The Help, mycket bra och jag rekommenderar ALLA att se denna film. Vi kunde inte slita oss!

Jag länkar till IMDB och visar en bild så har ni ingen ursäkt att inte hyra den =)

Hittar man inte den i närmaste videobutik kan man ju alltid hyra på nätet!



Vad ser det ut som? Simon går lös med ägg i stekpanna, krossar man ägg påvägen hem från Maxi så får man skylla sig själv!

Börjar få upp lite tavlor och sånt på väggarna nu, känns bra!


Syns snart igen =)

Ny vecka nya utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar