Sidor

söndag 22 januari 2012

Söndag kväll

Ännu en vecka har passerat, det va skönt med helg efter en hektisk arbetsvecka med mycket att hålla koll på. 
I morgon är det nya tag som gäller och nya problem ska lösas det ska planeras tester och byggas. Ceasar har nu varit här i två veckor. Det har varit väldigt mysigt och jag är glad att han är är två veckor till. Vi gick en runda idag runt Kvarnsjön och igår gick jag runt i Alingsås. 

Har tagit några bilder i helgen men jag försöker fortfarande lära mig kameran det är såå mycket funktioner. 

Satte på mitt 50 mm objektiv på den nya kameran och ja det objektivet är fasen grymt jag älskar det. 

Vi börjar få lite ordning är med nu det är gött ni ska få se någon bild på vad vi hittar på i lägenheten.




3 kommentarer:

  1. Hej vad fint det är i lägenheten! Gillar duken, har en likadan själv! Jättefina foton, vad kul med en ny kamera. Kortet med kvisten mot grön bakgrund gillade jag skarpt..! Hoppas att ni har det bra! kram Linda (i Västra Bodarna)

    SvaraRadera
  2. Va kul med alla nya fina bilder. När köpte du en ny kamera? Den verkar toppen men det måste nog vara en bra fotograf bakom. Jag måste nog fixa mig en lite bättre kamera min är svår att se i när solen skiner och morfis tycker den är botten. Få se hur bilderna blir från Mexico har inte kollat än. Kram mormor

    SvaraRadera
  3. Linda, tack! Kortet med kvisten har inte jag tagit utan va en bakgrund som man kunde välja i bloggen. Men visst är den fin =) Kul att du har en likadan duk, den é så fin! Det är jätte kul med en ny kamera ska bara lära mig hur den fungerar först =) Kramar Jessica

    SvaraRadera