Sidor

tisdag 10 mars 2009

Mycket att göra... men jag hann endå slinga håret

Just nu är mitt liv lika med kaos jag tänker inte utan bara har saker jag måste göra, i fredags var det inlämning av mekanik projekt och anatomi uppsats, igår var det matte redovisning plus inlämning av matte projekt. På torsdag är det anatomi redovisning som måste föreberedas och å¨fredag matte redovsning samt att det är tenta nästa vecka. Ja ikväll måste jag på möte med för Aquariet gå igenom simgrupperna. Jag hinner dock med lite kul med =) i torsdags blev jag bjuden på bio av simon. Vi såg " Män som hatar kvinnor" riktigt bra, har du inte sett den gör det. På fredag myste jag med ingrid och has sleepover. Sen lördagen var det matte löste massa ODE =) fett najs. På kvällen var ha bjuden till suzann och hennes pojkvänn på tacos. Det var lite annant folk där med. Vi spelade alias det var himla skoj =) Ja frågar suzann - ett annat ord för hamster? MARSVIN!! skriker suzanne, ja syftade juh mer på gangare. Kul hade vi söndagen var de jobb sen gjorde jag tacos paj, max och frida och jag festade på de sen kom de typ 10 pers till hit tydligen är söndag kvällar BECK kväll här då samlas alla hos mig och frida och kollar beck himla mysigt faktiskt. Idag har jag faktiskt slingat mig med , välbehövligt så säga. Men ja e halv nöjd hade nog velat vara lite mer blond men de får la gå kanske ?!
Nehe möte var de, jag är inte jätte pepp får klistra på ett leende, tror vi får mat så kan juh vara värt å gå dit =)


Så här snygg blev jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar