Sidor

fredag 13 mars 2009

Varifrån kom all snö?!



Ja igår var det snöstorm här, toksnöade hela kvällen och jag skulle juh givetvis jobba åååhhh. Och frida hade bilen! Så de va bara till att cykla in till stan och ha crawlkursen det var juh faktiskt sista gången. Men det tog emot, som tur va sa simon att han bjöd på toast och te på hemvägen om jag ville =)Han är bra den där simon =) Jag såg ut som en snögubbe när jag kom dit! Hade varit i skolan hela dagen och pluggat samt haft redovisning den gick bra och jag blev godkänd på anatomi uppsatsen sköönt , ett mindre problem. Nu har ja precis ätit blev galet trött, ska plugga mekanik, går inge vidare. Ikväll ska vi till carlo han fyller 22, det blir tårta carlo har bakat. Ska bli spännande, ja har kommit på värsta bästa presenten.

Och jag försökte tvinga fram våren idag köpte minipåskliljor på MAXI! fina va dom men hade ingen bra krukar så nu står dom i varsin tekopp=) Funkar det med!

nehe om man skulle diska eller något så man slipper plugga =)

Ps en vecka kvar till åre iiii

1 kommentar:

  1. Tjena här var också massa vitt på marken idag när jag öppna ögonen. Du verkar få belöning för allt ditt pluggande och slit, och det måste kännas skönt. Visst är det mysigt med vårblomster, jag har också minipåskliljor samt små blå pärlhyacinter. Man får ju göra allt för att hålla vårkänslan uppe när man har en som bara tycker vädret är skit.Ikväll ska vi till Liljebjörns och kolla Lets dance. Ha en bra helg kram mormor

    SvaraRadera