Sidor

tisdag 15 september 2009

"Ett bra liv" och lite annat i sthlm

Här kommer lite sthlms bilder! Vi hade super skoj och mässan var himla bra. Jag tackar GPSen för hyffsad vägvisning, Elvira för boende och frukost samt mysigt sällskap. Och sen alla som var med för trevligt sällskap. Och Goffen för en fin fin bilfärd upp. Han såg förresten ut som en insekts kyrkogård innan jag tvättade han faktiskt det värsta jag sett. Men nu är han sjukt snygg ;0) Jag måste även nämna de sjukt goda kroppkakorna som avnjöts på restaurang kvarnen i sthlm grymma, stekta med kantarell och örtfyllning. Man fick givetvis lingon till men ja lärde dom att man måste ha ovispad grädde till, fick även förklara detta men nu vet dom det i sthlm med =D. Jag köpte även en basker vi var inne i en hattaffär riktigt skoj, alla provade minst en hatt men ja fastnade för den cerisa baskern. Vi var även ute på fredagskvällen på ett uteställe som hette typ bajan? något mycket mysigt. Nehe kolla bilderna de säger mer än mig;o)





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar