Sidor

måndag 7 september 2009

Synundersökning nästa---->

Eftersom jag ser så otroligt bra känner jag juh givetvis att detta måste bevisas. Därför ska jag Jessica Hammarström gå på synundersökning ha ha ja okej simon hade fått ett gratis erbjudande i sin brevlåda å han ser juh redan dåligt så han ville gärna att ja med ser dåligt så vi kan se dåligt ihop ha ha =D Nej de va nog mest för att vara snäll. Man vet juh aldrig ja kanske har värsta synfelet fast ja ser tokbra. Min vapendragare och numera influnesa kompis ingrid ska givetvis följa med men tror hon skulle fixa gymkort istället, reda med den tjejen. Ja är juh inte top notch än så ja väntar lite. Sen ska vi te Eurostop och leta presenter ja te simon å ingrid till en bebis =D BRA combo. Ja mina funderingar kring detta vet ej men ja tror de blir bra. Önska mig lycka till

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar