Sidor

tisdag 29 september 2009

Från sol till regn bara sådär ?

Hej, jag och ingrid beslutade idag att vi skulle gå på tylösand eftersom halmstad bjöd på kanon höstväder. Men eftersom Ingrid och jag är väldit upptagna människor så var vi tvungna att göra dittan och dattan innan.

Så när vi väl kl 17.50 befann oss på tylösand och skulle bege oss ner te stranden började det givetvis ösregna. Vi tog skydd vid toaletterna som fans precis innan stranden. Vi fick fika där under taket, sedan tyckte vi oss skymta uppheåll vi hann så vi kom upp på sanddynorna och se de magiskt stora vågorna skvalpa mot stranden men då ja då öppnade himlen sig igen. Ja sa till ingrid att stanna intill det sista då jag insåg att det faktiskt inte skulle sluta regna. FASEN !!! Vi fick avsluta fikat i goffen men de va mys det med.
Lite bilder togs de ja bjuder på dom...

Och förresten idag damp mitt ICA-kort ner i brevlådan minst 10 vuxenpoäng bara så där ;o)

Och sen tänkte ja hälsa te den som snott sofias cykel bra onödigt och om vi fick tag i dig vore det inte kul.











2 kommentarer:

  1. Vi hade kanonväder igår, fast lite kyligt.Håller på att måla garaget skittråkigt, men resultatet är okej.I nat har vi haft 1 minus här. Jag fick skrapa bilen när jag skulle till tandläkaren.Kram mormor

    SvaraRadera
  2. Håller med. Lär inte bli kul för den som snott cykeln!

    SvaraRadera