Sidor

tisdag 22 september 2009

" Staden där det regnar på tvären" och där vaktmästeriet alltid är på möte



Har precis överlevt en verkstads lektion med M1ettorna. Läraren var som en hök på oss tjejer. Men jag svarvade galant så han hade faktiskt inget att kommentera. Vi var otroligt snygga i blåa rockar med feting skyddsglasögon.

Efter lektionen tänkte jag vara så duktigt och äntligen köpa mitt kompendie till ergonomin. Jag var nämligen där igår kl 1 och tänkte köpa ett. Men med min maximala otur var dom tydligen den 21 september från kl 11.30 på möte hela dagen och stängde. Jag kollade lite snabbt på öppet tiderna igen och tänkte imrn då efter verkstaden. 08-12 sen 13-16 då var det öppet. Så idag efter verkstaden så åkte ja dit tror du då inte att mellan 9,30 och 11 varje TISDAG har dom MÖTE! Ha ha detta är ett skämt tänkte jag klädde på mig regnkläderna och gav mig ut i regnet. Och det hjälpte egentligen inte att jag hade min fina regnjacks huva på mig eftersom här i Halmstad hör regnar det på tvären och rakt in i fejan endå. Men eftersom jag endå ville få något gjort idag så tänkte ja tandläkare de är nästa mission. Så eftersom jag är så påstridig och aldrig ger mig fast dom inte hade någon tid förrens den 24 november lyckades ja få en tid imrn kl 12.30. Så tandläkaren imrn helt gratis såå gutt hoppas bara gaddarna är fina nu! Ja ska nu häva i mig 1 liter citronvatten pepp pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar