Sidor

måndag 18 maj 2009

Bilder..

Ja jag har fått ett kanon erbjudande från fujifilm så ska skicka in en hel massa förstoringar till vrakpris. Kan bli redigt bra tror jag. Simon är på med, se vad vi kan hitta för skoj. Idag har jag varit duktigt och löst en tenta för övning, det gick okej löste nån utan facit men får man bara kolla lite brukar de funka sen bara att lära sig lixsom. Just de ja glömde berätta om spexet, det var otroligt roligt bra investerade pengar. Och potatis salladen var gudomlig =) Igår pluggade jag eller gjorde materialprojekt hos sofie hela dagen och vi lyxade till det med thaimat med jag fick så mycket så ja fick en hel matlåda över =D Men nu tänkte ja åka till simon vi ska kolla lite bilder sen fixa käka och ev ut å gå en runda. imrn är jag ledig från skolan men jag ska minsann plugga hårt ligger en vecka efter nu. Om 2 veckor bär det av till Kalmar igen. Mitt fina Kalmar=) Jag längtar faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar