Sidor

torsdag 28 maj 2009

Jag är i symbios med min hemtenta..

Precis jag har nästan konstant skrivit på den sen jag fick den i måndags. Tidiga morrnar på biblioteket och senas kvällar där. Det har blivit många timmars nötande i sträck. Jag kände dock igår att jag kan se ljuset i slutet av tunneln. emellanåt blir det väldigt mörkt då man inte hittar information eller motivation. Ja har nu ca 1 och 2/3as uppgift kvar. Jag hoppas att jag kan vara klar på fredag kväll eftersom lördag vill jag ägna åt simon, samt min packning hem. Jag kommer lämna halmstad ca 15.00 på söndagen men simon redan på lördagen. Nu ska ja åter fokusera all min energi på min datorskärm och min hemtenta i materiallära. Jag är numera proffs på gjutjärn och aluminiumlegeringar. Samt massa annat, kanske kan vara bra å ha =)

kalmar söndag =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar