Sidor

onsdag 6 maj 2009

varför??

Fick reda på Anatomin omtentan idag inte dagens bästa besked =( Ja klarade den inte och det känns så jädra surt för jag vet att jag kan de, jag kan bara inte skriva så som hon vill att jag ska skriva. Fasen varför, ja behövde verkligen inte detta nu!
Nu vill ja bara lägga mig i sängen å dra täcket över huvudet. Men de går inte vi ska på Studiebesök på ortopeden och jag har lovat att köra. De regnar nämligen här och har gjort i typ 4 dar isträck nu. FY FY FY!
Oh well sen har ja kommit på att jag är en högkonsument av lingonsylt, jag äter det till det mesta har nästan gjort slut på en hel korv på dar nu ! Illa gorilla, men frida har hjlpt till och simon med lyckades pracka på han lite lingonsylt idag. Ja skickade med han matlåda idag. Hemmagjorda biffar med hemmagjort potatismos=D Just de ja å simon har matchade regnställ såg löjligt kul ut idag när vi cyklade till skolan. Ja har ejyfesej ett bechgrått å han ett blått men samma märke ha ha!
Oh well nu måste ja åka ikväll ska vi ha tjejkväll här =D det ska bli skoj!

See ya later

1 kommentar:

  1. Ahh... Lingon är fina bär. Det skall du inte skämmas för att konsumera. Själv har jag nästan varit beroende av det så nu har jag nolltolerans på lingonsylt så jag inte skall falla in i gamla vanor :P Använder endast frysta råa bär nu.

    SvaraRadera