Sidor

tisdag 5 maj 2009

Jessica "äggkrossaren" Hammarström

Precis som rubriken lyder så lyckades ja idag så fint på MAXI krossa ett helt jätte paket med ägg =D, skulle lyfta ur det ur korgen och lägga det på bandet men jag vet inte om äggen ville jävlas med mig eller något men ur paketet for dom och rakt ner i korgen. Ja kön va lång och ingrid va med och bevittnade hela händelsen så ja kan juh inte gärna ljuga om det =D Men ja va snabb och plockade i dom kraschade äggen i förpackningen igen så fint och gav den till kassörskan - log och sa, :Dom gick visst sönder =) Hon tog gladeligen emot dom hon kanske inte log men sur va hon inte som tur va för mig som slapp betala ett extra paket ägg =D

Ha ha ibland lyckas man inte riktigt =D Men men ingrid fick ett gott skratt och jag kunde väll inte mer än skratt heller, till vi kom till utgången och Tele 2 grabbarn stog där med varsit flin och frågade vad vi hade för abonemang. jag å ingrid skrek samtidigt TELIA. Sen gick vi ha ha! Fy om man får önska att folk for te månen så önskar ja att dom gjorde de för dom bidrar absolut inte med något bra alls. Far åt pipsvängen

Nu kommer simon om en stund vi ska göra räkmackor =D

ja bjuder på ronja så länge
">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar