Sidor

söndag 3 maj 2009

Jag ska aldrig mer iallfall på 2 veckor gå upp tidigt en söndag =D

Ja så är det idag var sista gången för simskolan på nautilus på söndag det betyder inga fler morrnar kl 06.00 Jeyyyyy. Okej både jag och suzanne var lite sentimentala. Men det ska endå bli skönt nästa helg ska ja hem till simon i fåglum. Vi ska tydligen flyga jag vill det men ja börjar mer och mer nervös men det ska allt gå bra.

Nu har jag försökt skjuta upp mitt ellära plugg länge nog och ska nu sätta mig ner med detta, det ska tas tag i materialläran med. fasen ingrid du ahr skömt bort mig med din duktighet. Oh well lika bra ja blir lika vuxen som du. Och ja 4 veckor kvar till jag återvänder till kalmar å mitt kära Öland där ja typ kommer spendera hela sommaren. Jullan du å jag i Bholm lixsom, apotekaren å badvakten fett NAJS!

Nehe Ellära var det... åhhhh

Just det jag hittade några klänningar på forever 21 varför finns inte den där förbaskade affären i Sverige åhhh.

iallfall ja bjuder på detta, vi kan juh datorskärmsshoppa typ !







Vilken gillar ni BÄST???

3 kommentarer:

  1. hmm.. svårt val.. jag tycker ju den röda färgen är helt otroligt fin!! fast den svarta är ju oxå ganska läcker.. svårt val.. skulle jag testa så skulle nog dn svarta eller dn blommiga passa bäst.. jag röstar på de två för om du nu råkar få för dig att köpa ngn av dm så kan ju ja alltid låna.. hehe!=D

    SvaraRadera
  2. jag tycker nummer Ett och nr tre. speciellt nummer tre!asafiin.den tänker jag köpa,mouhahahaha. =) puss på dig du är söt.

    SvaraRadera