Sidor

fredag 11 mars 2011

God morgon

Solen är tillbaka, den väckte mig idag på morgonen! Min lägenhet är nämligen ett solhav på morgonen om solen skiner. Idag är det fullt upp hela dagen, fix med projekt och grejer på morgonen, lektion, lunch sen möte sen lite extra fix med alla projekt. Efter det blir det träning functional efter det är det utgång! Imrn ska jag ta det halv lugn, finns grejer som måste göras fast det är Lördag! Jag börjar iallfall dagen med en rejäl filskål med godsaker i!

"Sol i sinne-Brun inne"

// Jess











3 kommentarer:

  1. Frukostskålen såg inbjudande ut. Jag får nog skärpa till mig.
    Solen lyser i Nybro också, så dammsugaren åkte fram, få se hur länge. Min träning fixa jag igår kväll.
    Kram mormmor

    SvaraRadera
  2. Jätte fina bilder du hade! Fint ljus. Hoppas allt är bra med dig och det verkar så:) Kram

    SvaraRadera
  3. Dessa bilder skulle passa i en fotoram med tre bilder i rad(inte frukosten den vill jag ha när jag hälsar å hos dig.) Kram en trött mamma

    SvaraRadera