Sidor

tisdag 8 mars 2011

Soool

Idag skiner solen som bara den här i Halmstad och givetvis sitter jag inne och pluggar. Men vad gör man "you got to do it"! Jag läser ju just nu 150% i skolan alltså 4 kurser. Det blir mycket plugg utöver exjobbet som tar bra med tid. Men när allt är över ska det bli sååå skönt. En Brasilien resa då vore inte helt fel. Så jag får fortsätta jobba på hotellet så jag kan åka, pengar kommer ju tydligen inte in på kontot av sig själv=). På Fredag verkar det som de blir utgång, super Fredag på Mårtensson. Var länge sen jag skakade min rumpa på dansgolvet så det ska bli riktigt skoj. Jag ska ladda med functional toning innan ;o) Ingrid och jag har aldrig tråkigt när vi är ute så jag förväntar mig en toppen kväll.

Undrar när jag ska börja löp träna inför tjejmilen, får nog skaffa mig en coach. Simma kanske man borde göra också, Simon tyckte jag kunde börja i Nossan.


// Jess


På tal om min fina Simon, så har han ju en blogg/resedagbok när han är i Brasilien!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar