Sidor

torsdag 17 mars 2011

Uppsala

Tjipp


Jag befinner mig nu hos Julia i Uppsala, och här gott folk här ligger snön kvar och det är sådär livsfarligt att cykla. Jag som blivit bortskämd med fina väglag i Halmstad. Idag har Jullan gått i skolan så jag har fått aktivera mig själv. Det gjorde jag genom att ringa till mina försäkringsbolag och lite annat, sen tog jag mig en promenad till stan. Jag skulle sedan från stan tillbaka till Julias lgh men kom på att jag ville handla lite mat så jag tänkte jag borde hitta till ICA, men jag hittade Lidl och det blev en rejäl promenad. Ikväll har Jullan spelat innebandy och jag åkte till Actic här i Uppsala och gick på spinning! Det var jobbigt bra musik men ibland lite väl mycket schlager men ja ja! Tänkte avslöja min favvo i melodifestivalen med, det var nämligen swingfly, hans unge var så jädra söt när han målade läppglas plus att låten e riktigt go!

// Jess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar