Sidor

söndag 6 mars 2011

Sol i sinne, sol inne ( eller hur va det nu igen)

Idag har varit en bra dag, jobbet gick bra! Gjorde mitt värsta utcheck hitintills in mitt liv, men det gick bra! Efter jobbet så mötte Ingrid upp mig och vi cyklade till Östra stranden och gick en runda där. Nu har jag precis diskat mitt stora Diskberg sen i Fredag, det var oerhört tråkigt men vad gör man. Ingrid och jag har även fått för oss att göra tjejklassikern, ha ha! tydligen ska vi börja med Vansbrosimmet 9 Juli. Tjejsträckan är bara 1 km motströms, men mitt stora problem är inte att klara att simma 1 km utan att simma där det är mörkt vatten, kanske sjögräs och jag inte ser botten. Så min stora utmaning är att hoppa i över huvudtaget =) Sen etapp två verkar bli tjejmilen som då förstås är en mil=) Tål att tänkas på men man ska ju ha mål, detta kan ju vara ett bra kanske? Eller vad säger ni? Jag bjuder på lite bilder från idag istället ;o)



// Jess







Ps. Ingrid ville inte vara med på bild det är därför hon inte är med, så hon fick ta kort på mig, hjälpte henne med inställningarn, blev helt okej =) Sötast är man när man blundar ;o)

4 kommentarer:

  1. Jag funderar också på tjejklassikern!!! Men kan inte simma så långt:) hehe! Vi kan väl höras i veckan! Puss

    SvaraRadera
  2. Tjusiga bilder!
    Det verkar intressant ang. tjejklassikern,men du det är väl flera grenar?
    kram mormor

    SvaraRadera
  3. Ja tjejklassikern hade varit kul, och som sagt det finns fler grenar typ som vätternrunda den blir nog värst men jag tänkte kanske börja med tjejmil och vansbro =) Vi hörs i veckan absolut!

    SvaraRadera
  4. "Sol i sinne, brun inne" - Sunes sommar ;)

    SvaraRadera