Sidor

fredag 4 mars 2011

T.G.I.F

Japp idag är det Fredag och jag är i Halmstad! Idag blir det massa fixa, ska försöka fixa min cykel som är trasig och mitt enda transportmedel förutom mina ben. Jag ska även träna ikväll spinning, man måste ta igen all förlorad cykling nu när jag kör bil till Vårgårda. Jag ska kanske fixa ett pass idag med, man vet aldrig vad det kan va bra till. Sen kanske en svänga på stan, jag hittade en jötte fin vårjacka på lindex i Kalmar men jag tyckte den var lite för dyr och tänkte jag kunde beställa den på internet men då var den slut där med =( Men dom kanske har den i Halmstad då kanske jag slår till, har ju inte kunnat släppa denna fina jacka!


Detta blev dagen frukost, jag älskar den =) Yoghurt naturell, krossade linfrön, pumpafrön, valnötter och en blandning av frysta havtorn, gojibär, björnbär och vinbär!

Idag ska jag fixa massa, vara lycklig och njuta av livet!



// Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar