Sidor

tisdag 13 januari 2009

2 done 1 more to go...

Idag skrev vi mekanik tentan och det var faktiskt lite roligare än jag hoppats på he he. Vilket betyder att jag nästan satt å små log när jah gjorde tentan, det hönder inte ofta. okej jag kliade mig i huvudet några gånger å tänkte fasen ska pil helvetet va upp ner å höger eller åt vänster, ha den kanske inte skulle va med alls. Ne men ja tror jag gjorde ett helt ok resultat sista uppgiften med linfriktion blev lite mycket för hjärna synd att ja inte kunde visat er de pappret ha ha de va nog pilar vinklar i streck, lådor, hjul i en enda salig röra ha ha. Jag kom fram till två jämnviktsekvationer Inte tillräckligt men va fasen visst får man sympati poäng för man faktiskt försökte ha ha ;o)
Igår va de anatomi, ska nog inte uttal mig om den, för den kan ha gått ap dåligt men endå helt okej så får se. Det lär väll tiden utvisa. På Fredag e de matte då ska visa upp mina vektor och matris skills dom ja har , planets ekvation ska de jobbas mer på sen lite minsta linjärna kvadrat metoden ha ha hur svårt kan de va TYP SKIT svårt men fy den som ger sig nu jäklar ska ja matte flow ända till helgen oh ja =)

Nehe nu ska sätta ner diva på golvet som ligger här å sover i mitt kän ja ska väll plugga lite matte till med för ikvälll e de filmkväll hos carl på hans 21 kvm.

Just de ja glömde juh säga att vi åkte skrdiskor idag, redigt skoj efter tentan så drog vi dit ja ingrid och carl, sofie kom efter en timme men hon har långt å cykla så de gör inget. Sen va hon 1000 gånger bättre än oss andra, ja säger så här hon hoppade och landade på ett ben utan å trilla mouhahhha de gjorde inte vi ja kan åka framåt å runt men köttbullen där tar de stopp.

Nehe matte va de

här kan ni få se mina fina matriser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar