Sidor

måndag 26 januari 2009

Maaan we are goood =)


Hey, frida och jag har gjort det igen =)Vi har varit ute å sprungit Vår "runda" den som vi hittade när vi var lite lost;o) vi var ute å sprang i lördags med efter min simlärar utb jag var inte på g när ja kom hem så ja ville inte men frida sa de ska vi visst. OKEJ sa jag=) Så åkte vi te maxi å handlade och till eurostop. Jag hade hittat ett bedset som ja fulkomligt föll för. Hur fint som helst, gått å tänkt på de i hela veckan. Så jag köpte de =) Sen hittade jag 2 stoora lila handukar till badrummet kaonon bra rea och allt. I söndags jobbade jag var redigt slut sen efter 5 timmar i vattnet men det gick kanon bra. Idag var de skola gick bra drygt dock va inte upplagd alls =( men måste man så måste man. Hoppas dom lägger ute tentaresultaten snart.
Igår var jag lite knäpp med fick snowboard abstinens så var tvungen att klä på mig alla snowboardkläder och trava runt i lägenheten. Hittade en fin skidjacka på blocket med vet inte om ja vill ha den, den var jätte fin. Fick låna fridas jacka annars när jag skulle åka hon har en super fin samma märke som snowboardbyxorna;O)
Ja annars pinnar de på, lagade fisk idag btw plattfisk blev svin gott.
Nu sitter frida och jag här i soffan med varsin dator ha ha vi e coola vi =)
Sjukt socialt;o)


Här är en fin snowboard jag hittade, cool va? Men ja gillar min =)



Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar