Sidor

torsdag 8 januari 2009

Fynd och mys =)



Igår var jag juh som sagt var i nybro hos mor mor och morfar med kusinen Fanny, vi spelade spel och mor mor hade gjort världens godaste paj (recept kommer läggas upp när jag får det). Iallafall vi hade super mysigt. Sen var jag ute i garaget å letade efter gamla tavlor men fyndade andra saker, en super fin och charmiga gammal stol. Och en kanon fin guldig spegel =) Gissa om ja var nöjd.
Idag har det varit plugg för hela slanten plus en snabb visit på IKEA. Tror det är 10 onde gången jag är där sen 1 december ha ha ;o) Frida it's our second home right =)
Imrn ska jag nog försöka hinna byta den elektriska wookpannan mot en sodastreamer he he
Och bege mig back till "strawtown" Frida va överlycklig för snön nästan smält bort där. Hon e go hon ;o) Jag har juh faktiskt saknat min sambo, sambo liv e fint liv he he
Nehe om ja skulle försöka räkna lite matte å mekanik till har juh faktiskt haft en touch av " matteflow" väldigt sällsynt men ibland händer det ;o)
//Fyndjess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar