Sidor

onsdag 21 januari 2009

Okej stina ja ska bli bättre =P

Okej ja har varit dålig på att uppdatera jag erkänner =), Ska ja ta en sammanfattning nu då? Okej helgen va hård först mattetenta i fredags, ja tror de gick vägen, hoppas jag klarar den. Kändes inte jätte bra men ja håller tummarna 8 poäng fasen de borde ja fått ihop. På lördagen var de simlärar utbildning ja tycker fortfarande de känns onödigt att gå kurs i sånt man kan??? Men men ja lärde mig iallfall i teori hur man bör lära vuxna som inte kan simma, simma. På kvällen var de filmkväll här de va trevligt ja ingrid å energiarna =)
Söndagen var tung, men rolig. Började med simskole start kl 07.20 var ja i simhallen.
Allt gick kanoners och vi fick mycket positiv feedback, känns bra. Höll på till 12 sen efter de åkte ja hem och gjorde mor mors goda paj, den blev inte lika perfa som mor mors men nästan ;o) Lite mer krydda kanske sen så kan ja med =) På kvällen var de tillbax i simhallen med crawlkurs för dom vuxna. Asså dom e så goa, super duktiga och alla möjliga åldrar, riktig kämparglöd, de gillar vi =)
Just de ja i tisdags var frida och ja ute å sprang vi sprang typ vilse men inte redigt vi var ute å sprang i 40 min iallfall så en 7,5 km räknade vi ut, ha ha inte så illa pinkat för första löpturen på typ ett ÅR! Så nu har frida å ja bestämt att vi ska köra den rundan varje fredag å tisdag, heja heja =)

Annars så har skolan dragit igång igen, med mekanik, matte och anatomi. Kommer bli tungt fram till v 13! Men v 13 ja då ska jag till åre, vi ska åka några upp dit, jag längtar såååå. Brädan ska ut ur garderoben ;O)

Ikväll var ja på livräddnigsträning de var skoj 3dje gången för mig, de tar sig vi körde nordisklagkapp efter insimmet. (JAG BORDE SIMMA MER) ja höll på å dööö. De e massa olika moment som ska genomföras i lagkappen och regler som ja följas. Ja provade alla olika sträckor vet inte vilken ja gillade mest? Tror de e den när man start vi dockan blir indragen sen ska hämta dockan på botten simma bort sen bli dragen tebaka ;o)
Här ja hittade en video på youtube, ja provade allt ja va sämst på å simma med bojen sådär på högkant de e assvårt =)Stina nu har vi nått å öva på i sommar ha ha =)

">

Innan de va de skola som vanligt tjoho=) Och bowling ja just de höll på å glömma de vi hade lite biomek, energi- ingenjörs tunering. Tror biomek vann he he ;o) Kul var de iallfall ja kom 3a på vår bana ja hade lite oflyt tycker ja, jag gillar harrys bowlingbanor i borgholm bäst där e ja som bäst ;o)

Ha ha sen fick ja skäll av frida idag eller skäll å skäll, ja sa att ja va lite torr har juh badat så mycket, huden tar stryk men ja har typ adrig använt bodylotion så varför börja nu men ja då kollade frida på mig lite och sa något fyndigt så ja gick å hämtade min lotion som ja har men aldrig använder å smörjde mig så nu ligger ja här super klibbig, just där för smörjer ja mig inte!!! Men ja får väll börja ;O)

Okej inte världens roligast inlägg, I'll get better promise ;O)

Go natt sov gott

1 kommentar:

  1. Kul att läsa vad du hunnit med. Bättre tur med pajen nästa gång. Min blev inte lika god när jag skulle bjuda Rolf o Margita.
    Kram o god natt din mormor

    SvaraRadera