Sidor

lördag 10 januari 2009

Back in Halmstad =D

Jag är tillbaka i Halmstad, oja hos min kära sambo och hennes små doggisar. Känns bra=)Vi har grejat å hängt upp å skruvat ihop allt de ja hade fått plats med i min bil, stackars goffen va fullpacka, dessutom har ja varit dålig å tvätta honom stackren ja får sympatitvätta han imrn om ja har tid. Förmodligen inte =( stackars hongoffen. Frida och jag festade lite på ost och kex samt bubbelvatten från vår nya sodastreamer fint ska de va =) he he frida smuttade lite på vin med hon ska på party ikäll så de e jag å doggisarna sen mina anatomi böcker, shit de var fler ligament än vad jag kom ihåg, attans =? Möte imrn med å livräddnings test för den nya simklubben där ja ska jobba, får se om ja har några skills.


Nehe om man skulle plugga lite anatomi till medans stella å diva sover så sött här i soffan. Lika bra att passa på ;o)

Ja lägger upp en bild på snyggfrida,


så snygg va hon ikväll lixsom


Go Kväll
// Anatomi Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar