Sidor

fredag 23 januari 2009

Kinesmat and Badminton=)


Fint de! Japp idag har ja unnat mig köpe mat ingrid hade två av sina polers från mellerud här så vi tänkte göra något vi inte brukar, nämligen äta ute=) Sen efter de så spelade ja badminton med grabbarna de va skoj, nu är jag hemma och är trött kom på att jag hade hemuppgift i simlärar utbildninge tills imrn så blev ingen film kväll för mig =( får skylla mig själv. Så nu pillar ja med den, jag är inte upplagd för de men I have to. Om ja skulle starta en egen simklubb typ hur skulle ja gå till väga, planera grovplanering till 4 grupper ja å massa annat JAG VILL INTE =( De är juh inte de att ja inte kan men de tar tid.
Btw frida och jag hitta lite mer fina saker på HM kommer ovan, fick lite pengar från badhuset så kanske blir en present till mig själv? Men vad? Hjälp mig!
Räkna lite matte idag gjorde 5 tal på 3 timmar ha ha =) BRA JESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar