Sidor

tisdag 6 januari 2009

Bio och massa plugg...

Japp det är precis så min dag sett ut, sen ett besök av min söta kusin Sanna, hon kom med en present för dom fått låna lägenheten sen alla min post som hon tog med sig, hyvens kusin de där. Ja annars har de varit mekanik för hela slanten, och det vill sig inte riktigt som ja vill. Sätter ja ut en pil så givetvis ska pilen va åt andra hållet. Så snart lägger ja ner....

Bio va det juh givetvis med idag nästan hela familjen vi var en man kort. Men bio hur social är man ;o) Jag va nöjd med en mellan popkorn och en LOKA i höggsta hugg. Och vilken film sen riktigt bra, hade juh höga förväntningar alla har juh sagt att den är så bra, och den var precis såååå bra. Har ni inte sett den än? SE DEN...



Nehe imrn har ja fullt schema igen plugg, tandläkaren, sen lite mer plugg sen mor mor med Fanny (kusin)

Kanske ska ta tag i anatomin imrn blir nog så för jag är sååå trött på alla pilar, krafter, jämviktsekvationer.



Over and Out



Jess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar